Moretti Dense Black-Intense Black Effect

Bugün sizlere çok özel ve güzel bir efektten bahsedeceğim.
Murano adasında üretilen ve en çok kullanılan cam markası olan Moretti nin siyahı aslında siyah değil, çok çok koyu bir mordur. Bu siyah ile camdan ip çekip (stringer) bunu ışığa tutarsanız siz de çok koyu, mürdüm morunu göreceksiniz. Beyaz bir boncuğu üzerine siyah noktalar yapmak istediğinizde, kenarlara doğru morlaşan noktalar çıkar ortaya. Alttaki resimdeki boncukları yaparken Moretti nin normal siyahını kullandım, gördüğünüz gibi aslında mor.

Ama zifiri siyah, kapkara bir siyah istiyorsanız ve illa da Moretti kullanırım ben diyorsanız işte o zaman Moretti nin özel camlarından biri olan Dense Black almanız gerekiyor. Bu tam siyah olan rengin benim en sevdiğim yanı ateşte özel bir noktada çok güzel bir efekt oluşturması. Mermerimsi, damarlı bir görüntü çıkıyor ortaya... Uygun renkleri kullanırsanız çok güzel boncuklar elde edebilirsiniz.Fiayları normal camdan pahalı olsa da, stringer şeklinde alacağınız çubuklar sizi uzu süre idare edebilir. Kurslarımda bu tekniği detaylı olarak gösteriyorum , çalışılacak ısıyı bildikten sonra yapılması kolay ve sonuçları etkileyici...


4 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Burçin Hanım...Moretti siyah camı kullanırken bende siyahın morlaşmasına i anlam verememiştim.:) Moretti Dense Black camını İstanbulda tedarikçisi varmısır acaba.....ümmihan

BurcinEvrim-CamCam dedi ki...

Atölyemizden temin edebilirsiniz, ama normal desenler için değil damar efekti için kullanmanızı tavsiye ederim, pahalı bir cam çünkü. Vetrofond un siyahı tam siyahtır, Moretti ile uyumludur ve atölyemizden temin edebilirsiniz. Fiyatları da Moretti den biraz daha uygundur.

İz dedi ki...

merhabalar nette gezerken yeni gördüm sitenizi blogunuzu da .. bende kardeş bölümünüzde bwl okuyorum takı tasarlamak hobim.. cam süper bişey... mezun olduktan sonra atölyenizde eğitim almak isterim sevgilerimle www.izsurucu.com

BurcinEvrim-CamCam dedi ki...

Her zaman beklerim:) Eğitiminizde başarılar dilerim.Selamlar.

Copyright © 2008 - BurcinEvrim-CamCam - is proudly powered by Blogger
Blogger Template