Neden buradayım?:)

Merhaba, bir süredir bazı blogları takip edip, okumaktan zevk alınca ben de bir blog yaratmaya karar verdim. Blogumun temel konusu cam , alev sanatı ve cam boncuk yapımı. Aslında www.burcinevrim.com adresindeki web sitemde camı, takılarımı, atolyemi, dersleri anlatıyorum. Ama Alev sanatını meslek edinmiş ve günü cam atölyesinde geçen biri neler yapar, nasıl yaratır ne hisseder bunları paylaşmıyorum. Asıl merak edilenler de bunlar sanırım. Bana gelen sorularda, yaptığımız röportajlarda genelde yaratıcılık süreci nasıl oluyor diye soruluyor. Bunu aslında günlük hayattan ayırmak mümkün değil....
İişte bu blog bu amaçla kuruldu.
Umarım okumaktan zevk alır ve siz de bir gün bir yerde camın büyüsüne kapılma fırsatı bulursunuz.
Boncuğunuz bol olsun
Burçin Evrim

0 yorum:

Copyright © 2008 - BurcinEvrim-CamCam - is proudly powered by Blogger
Blogger Template