Öğrencilerim, Kutularım


Cumartesi iki yeni öğrencim derse başladılar, benim meslektaşlarım. IT sektöründe çalışıyorlar. Aslında ben Almanya' ya cam üzerine eğitim almaya değil IT üzerine master yapmaya gittim:)


Düşündüklerinden daha da güzel boncuklar yaptılar, heyecan içinde temel boncukları öğrendiler.Benim için de zevkli bir dersti. Havalar ısınınca atölyede zaman daha güzel geçiyor, önümüzde bahçe olduğu için güller, kiraz ağacı....

Hiç hesapta yokken Pazar günü de çalıştım akşam üzeri, yeni koleksiyonun hazırlıkları. Boncuklar fırınlandı, bugün fırından çıkacaklar, bekliyorum:)

Bunun dışında yeni koleksiyon için yeni kutu araştırması başladı. Bununla ilgili yaşadığım sorun bir seferde 5000 adet gibi rakamlarda üretmek istemeleri, ben de özel tasarım koleksiyon yaptığım için sayılı adette üretim yapıyorum...

0 yorum:

Copyright © 2008 - BurcinEvrim-CamCam - is proudly powered by Blogger
Blogger Template