Cam burgu ( twistie) ve cam burgu



Merhaba Herkese,


Cam boncuk ve alev sanatında önemli bir konu:




Twistie (burgu) yapmak boncuk yapımına yeni başlayanlar için zordur ama işin püf noktalarını öğrendiğinizde birkaç renkten oluşan twistie leri çok rahat hazırlayıp boncuklarınızda kullanabilir hale gelirsiniz. Ben size atölyede yaptığımız birkaç twistie örneği göstermek istiyorum, twistielere genelde 1. kurda başlıyoruz. Bir twistie yi yapmak için bir değil bir kaç yöntem var, ben bildiklerimin hepsini gösteriyorum, öğrencilerim ellerinin en yatkın olduğu yöntemi seçiyorlar, kişiden kişiye çok değişiyor bu, bazısına 1. yöntem kolay gelirken , bazısına 2. yöntem kolay geliyor.


Renk seçiminiz çok önemli, doğru renkleri birbiri ile kullanmayı bilmek gerekli, bu da zamanla edineceğiniz bir deneyim. Kurslarda öğrencilerimin boncuklarını yaparken hep farklı renkler kullanmalarını sağlıyorum, böylece hem ben yeri geldikçe çok rengin özelliklerini, tepkilerini ve başka renklerle ortaya çıkan efektlerini anlatabiliyorum hem de onlar bunu yaşayarak tecrübe ediniyorlar.


2. resimde twistie ile yaptığım misket boncuğumu görebilirsiniz, encasing ( şeffaf kaplama ) tekniği ile birlikte kullandım.




0 yorum:

Copyright © 2008 - BurcinEvrim-CamCam - is proudly powered by Blogger
Blogger Template