Yeni Yıl

Tasarım yapmayı bıraktım mı, artık üretim yapmıyor muyum diye sorular alıyorum bazen mailler ile, çünkü web sayfama yeni tasarımlarımı koymuyorum uzun zamandır. Mail ile cevap veriyorum ama bir de buradan yazmak istedim, tasarlamaya ve cam üzerinde gerçekleştirmeye devam ediyorum. Koleksiyon çalışmaları da devam ediyor. Web sayfasını güncellememiş olmamın ise bir kaç nedeni var: Yeni bir web sayfası tasarımı yapılacak, son ürünleri yeni web sayfasına koyacağım. Eskisine koymak şu anda zaman anlamında çok maliyetli olacak. Web sayfalarımı kendim yaptığım için buna vakit ayırmam gerekiyor, önce taslağı çıkacak, sonra programlanması, hataların giderilmesi ve sonra yayına geçilmesi:=) Diğer ana sebep ise bu teknik konulardan tamamen ayrı bir konu, tasarımlarımın kopyalanması, sadece tanımadığım değil tanıdığım kişiler de bunu yapabiliyor. İlham alınması beni gururlandırır ama birebir aynı tasarımı yapıp, kendi tasarımları gibi web sayfalarına koyunca o zaman iş değişiyor. İşte yeni tasarımlarımı internete koymamamın sebeplerinden biri de bu. Bunu yapan kişi şunu unutmamalı, bu işi yapan bir kaç kişiyiz sadece, illa ki haberdar oluyorsunuz, siz görmezseniz bir müşteriniz ya da öğrenciniz söylüyor...Dürüst olmak lazım hem kendinize hem de başkalarına.



Herkese güzel, sağlıklı, başarılı, huzurlu ve sağlıklı bir yeni yıl dilerim.

Boncuğunuz bol olsun:)

0 yorum:

Copyright © 2008 - BurcinEvrim-CamCam - is proudly powered by Blogger
Blogger Template