Cam, ticaret ve iyi niyet

Bugün öğrendim ki eski öğrencilerimden Işıl Özel , yaşadığı üzücü bir olay sebebi ile cam boncuk işini bırakıyormuş. Bunu duyduğuma üzüldüm... Maalesef işin için maddi çıkarlar girince, hırs girince her sanat dalında olduğu gibi bu işin güzelliği de bozuluyor. Facebook da yazmış Işıl bunun sebebini.
Hem piyasada ayakta durmaya çalışırken hem de meslektaşlarınızın hırsları sebebi ile yaşanabiliyor bu üzücü olaylar. Benim daha sessiz durmamın, olaylara karışmadan tasarım yapmaya ve özel derslerim ile öğrenci yetiştirmeye devam etmemin sebebi de budur. Bu konu üzerine de çok konuşmayı tercih etmiyorum hatta... Önemli olan camdan gerçekten anlayan ve öncelikle camı seven insanlarla bir arada olmak. Cam bilgisinden, tasarım yeteneğinden ve yetkinliğinden emin olmak için kişinin tasarımlarına bakmanız önemli bir yöntem.
Her yerde olayım, her etkinliğe katılayım gibi bir çabam yok, oralarda olmadığım için cam işini bıraktım mı diye soran arkadaşlara söylediğim gibi...Ben buradayım, cam ile ilgili güzel şeyler yapmak isteyenlere kapım her zaman açık. Bir şekilde bir araya geldiğimiz, öğrencim olan arkadaşlarımın da bildiği gibi bilgiyi saklamam... Eğer kötü bir niyet seziyorsam orada olmam... Bazılarının bildiği gibi benim eğitimim bilgisayar üzerine... Mutlu olmak için cam yapıyorum ben... Tasarımlarımın hak ettiğine inandığım değeri almaları benim için tabii ki önemli. Ama beni mutsuz eden bir şeyler varsa, ilişkiler de negatif bir enerji alıyorsam, dürüst olunduğuna inanmıyorsam ben orada yokum...
Uzun sözün kısazı
Işılcım, sana çok geçmiş olsun diyorum. Umarım yaşadığın bu üzücü olay seni daha da üzücü olabilecek olanlardan koruyacaktır.

0 yorum:

Copyright © 2008 - BurcinEvrim-CamCam - is proudly powered by Blogger
Blogger Template