Infomag dergisinde röportaj...




Infomag dergisi ile geçen ay bir röportaj yaptık, Ekim 2009 sayısına yayınlanmak üzere. Röportaj çok güzel olmuş, diğe bayan cam boncuk sanatçıları ( Kristin Evihan, Dilara Egeli, Gaye Döşer) ile de görüşmüş Yonca Hanım. Buradan kendisine teşekkür ediyorum, yazısı çok güzel ve profesyonel olmuş.


Resmimi görenler bana illa ki soracaklar, kilo mu aldım diye:) Hayır arkadaşlar, balıkgözü(fisheye) tekniği ile çekilmiş sanıyorum resim, o yüzden böyle görünüyorum resimde, inanın kolum resimdekinin yarısı kadar, yani herhangi bir sebepten dolayı kilo almadım:)


Bu arada Infomag dergisini her ay almaya karar verdim...Tavsiye ederim. Bizim gibi küçük işletme sahiplerine ve tasarımcı işletmecilere de hitap eden konular var...


0 yorum:

Copyright © 2008 - BurcinEvrim-CamCam - is proudly powered by Blogger
Blogger Template