Tatlı Maria Tatlı Michaela

Yanında minicik
kalmışım Michaela!:)

Dünyalar tatlısı Michaela ile 2003 yılında yüksek lisansımı yapmak için Almanya' ya gittiğimde tanıştık. Almanya' da fırsat budukça görüştük Ondan cam konusunda çok şey öğrendim. Almanya ' da bulunduğum sürece aslında bilgisayara ilgili olan eğitimim yanında cam üzerine eğitim aldım da diyebiliriz:))) Misafirperveriği, bigiyi paylaşması, dürüstlüğü ve sıcaklığı ile Michaela benim için eşşiz bir insan. Cam ocağı'nda cam boncuk kurslarına katılanların çoğu onu zaten tanır. Yılda 1-2 kez Beykoz da Cam ocağı' da eğitim veriyor.Yoğun, dolu dolu, eğlenceli geçen kurslar. 2005 yazında iki haftalık, orta ve ileri seviye kursunda asistanlığını yaptım, çok güzel iki hafta geçirdik.

Michaela' nın çalışma disiplini ve işine saygısı, yaptığı boncukların formunun düzgünlüğüne de yansıyor. Ben tasarımda, benim için olmamış boncukları, hayal ettiğim amaçladığım forma ulaşmamış boncukları kullanmıyorum, yani olmamış boncuklara "olsun bunlar amorf olsun" diyerek tasarıma almıyorum. Sadece amorf boncuk yapmayı amaçladıysam ve amorf olmuşlarsa kullanıyorum. Bu anlamdaki disiplinde örnek modelim sanırım Michaela. Çünkü onun işine duyduğu saygıyı ve bunun yaptığı işi nasıl etkilediğini gördüm. Michaela sadece cam boncuk sanatçısı değil, mimari anlamda cam objeler de tasarlıyor ve yapıyor. Camdan jaluzileri var.

Her şey için teşekkürler Michaele, tüm yardımseverliğin ve dostluğun için.
Sevgiler!

0 yorum:

Copyright © 2008 - BurcinEvrim-CamCam - is proudly powered by Blogger
Blogger Template