Cep telefonumdan....


Merhaba herkese, uzun zamandır ara ara , hatta oldukça uzak aralarla yazabiliyorum. Boş vakitlerimi derslerle doldurduğum için, bloga daha az zaman ayırabiiyorum. İlk fırsatta teknikler ve malzemeler konusunda yazılarıma devam etmek istiyorum.
Maalesef bu yazım da teknik ya da malzeme üzerine değil, bir sıkıntımdan bahsetmek istiyorum size. Atölyeden bana ulaşamayanlar için zamanında atölyedeki telesekreterimden cep telefonu bilgimi vermiştim, makul saatler içinde aranacağımı düşünerek, ya da gerçekten acil bir durum olduğunda aranacağımı düşünerek. Ben elimden geldiği, bilgimin ve zamanımın yettiği kadar tanıyayım tanımayayım bana soru soran, danışan herkese yardımcı olmaya çalışıyorum. Gerek telefon yolu ile, gerekse mailler ile.
Sonuçta bu işi yapan çok az kişi var ve ben bilgiyi paylaşmaktan yanayım. Ama bir de baktım olay kontrolden çıktı. Pazar günü cep telefonumdan aranmaya başladım. Sonra zınk diye günün ortasında "Merhaba, bir şey soracaktım, ben ayırıcı aldım, buna ne kadar su katacaktım" gibi telefonlar almaya başadım. Beni aradığınız, bilgi almaya değer bir kaynak olarak gördüğünüz için teşekkür ediyorum, ama bunu mantık sınırları içinde yapmak gerektiğini düşünüyorum. Pazar günü çok nazik bir beyefendi aradı beni, antika bir tabağı kırılmış, yardımcı olup olamayacağımı sordu. Gerçekten çok nazikçe sordu sorusunu, ama Pazar günü aranıyor olmak gene de biraz rahatsız etti...Ben Pazar günleri ve akşamları saat 20:00 den sonra çalışmıyorum. Nitekim telefon numaramı telesekreterimden kaldırdım...

0 yorum:

Copyright © 2008 - BurcinEvrim-CamCam - is proudly powered by Blogger
Blogger Template