İçerik kopyalama- Cam Sanatı yazıları

Blogumun içeriğinin başka bir bloga kopyalandığını bana haber veren 3 tane mesaj aldım. Gerçekten de adını buraya yazmayacağım bir blogun sahibi, benden izin almadan, fikrimi sormadan yazımı almış , birebir bloguna koymuş...Doğru olmayan bir şeyler var...Bunu bugüne kadar bir kaç şekilde yaşamıştım, yazdığım makaleleri bana sormadan alıp sitelerinde yayınlayan yerler oldu. Yazılarımı faydalı buluyor olmaları beni tabii ki mutlu ediyor, ama öncelikle bir izin alınması gerekmez mi???
Bunun dışında bir de bir yer ile yaptığımız röportajın birebir benim hiç bilmediğim bir dergide yayınlanması gibi durumlar da yaşandı...
Bunlar tamamen tesadüfi olarak benim karşılaştığım ya da iyi niyetli insanların bana haber verdiği durumlar. Bilmediklerim de vardır diye düşünüyorum.

Lütfen kısa bir mail atıp, fikrimi alma yolunu deneyin. Sonuçta bu yazıları ben yazıyorum, yani bunların her biri "emek".
Haber veren arkadaşlara teşekkür ediyorum.

0 yorum:

Copyright © 2008 - BurcinEvrim-CamCam - is proudly powered by Blogger
Blogger Template